
Rekrutacja do projektu
Szanowni Państwo,
informujemy, że rekrutacja do III edycji kursów MOOC została wydłużona do dnia 15 maja 2022 r.
Zapraszamy do udziału w kursach.
**** **** ****
Zapraszamy do udziału w III edycji kursów wszystkich studentów, którzy w momencie przystąpienia do projektu posiadają status studenta studiów stacjonarnych lub niestacjonarnych Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie.
Celem zgłoszenia się do projektu należy dostarczyć do Biura Projektu następujące dokumenty:
· formularz zgłoszeniowy
· deklarację uczestnictwa,
· kwestionariusz osobowy,
· klauzulę informacyjną (oświadczenie uczestnika projektu dot. Przetwarzania danych osobowych,
· kopię legitymacji studenckiej.
· orzeczenie o niepełnosprawności (w celu potwierdzenia niepełnosprawności – jeśli dotyczy).
Wypełnione i podpisane dokumenty rekrutacyjne należy złożyć w Kancelarii Uczelni (przy wejściu głównym) lub wysłać pocztą na adres: Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków z dopiskiem „rekrutacja MOOC” do dnia 10 kwietnia 2022 r.
Kursy w ramach III edycji zostaną uruchomione po wypełnieniu wymaganego limitu liczebności grupy (40 osób).
Regulamin uczestnictwa i rekrutacji MOOC
Dokumenty rekrutacyjne (do pobrania):
Wzory certyfikatów:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
**** **** **** **** **** **** ****
Szanowni Państwo,
**** **** **** **** **** **** ****
Szanowni Państwo,
miło nam poinformować, że wydłużyliśmy projekt i rozszerzyliśmy grupę adresatów kursów MOOC.
Zapraszamy do udziału w II edycji kursów wszystkich studentów, którzy w momencie przystąpienia do projektu posiadają status studenta studiów stacjonarnych lub niestacjonarnych Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie.
Celem zgłoszenia się do projektu należy dostarczyć do Biura Projektu następujące dokumenty:
· formularz zgłoszeniowy
· deklarację uczestnictwa,
· kwestionariusz osobowy,
· klauzulę informacyjną (oświadczenie uczestnika projektu dot. Przetwarzania danych osobowych,
· kopię legitymacji studenckiej.
· orzeczenie o niepełnosprawności (w celu potwierdzenia niepełnosprawności – jeśli dotyczy).
Wypełnione i podpisane dokumenty rekrutacyjne należy złożyć w Kancelarii Uczelni (przy wejściu głównym) lub wysłać pocztą na adres: Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków z dopiskiem „rekrutacja MOOC” do dnia 23 lutego 2022 r.
Kursy w ramach II edycji zostaną uruchomione po wypełnieniu wymaganego limitu liczebności grupy (40 osób).
Regulamin uczestnictwa i rekrutacji MOOC
Dokumenty rekrutacyjne (do pobrania):
Wzory certyfikatów:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
**** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** ****
INFORMACJE ARCHIWALNE
**** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** ****
Szanowni Państwo,
miło nam poinformować, że rozszerzyliśmy grupę adresatów kursów MOOC.
Zapraszamy do realizacji kursów wszystkich studentów, którzy w momencie przystąpienia do projektu posiadają status studenta studiów stacjonarnych Uniwersytetu.
Celem zgłoszenia się do projektu należy dostarczyć do Biura Projektu następujące dokumenty:
· formularz zgłoszeniowy
· deklarację uczestnictwa,
· kwestionariusz osobowy,
· klauzulę informacyjną (oświadczenie uczestnika projektu dot. Przetwarzania danych osobowych,
· kopię legitymacji studenckiej.
· orzeczenie o niepełnosprawności (w celu potwierdzenia niepełnosprawności – jeśli dotyczy).
Wypełnione i podpisane dokumenty rekrutacyjne należy przesłać w formie zdjęcia lub skanu na adres: mooc@up.krakow.pl, a następnie złożyć oryginały dokumentów na Kancelarii Uczelni (przy wejściu głównym) lub wysłać pocztą na adres: Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków z dopiskiem „rekrutacja MOOC”.
Dokumenty do pobrania dostępne są tutaj.
**** **** **** ****
Szanowni Państwo,
Uniwersytet Pedagogiczny realizuje projekt “Chcieć to MOOC – Rozszerzenie oferty edukacyjnej UP w zakresie zdalnego kształcenia”.
MOOCi te to bezpłatne, certyfikowane, zdalne kursy skierowane do studentów UP. W ramach projektu oferujemy Państwu udział w jednym z następujących kursów (w linkach, na filmikach autorzy kursów zapraszają na kurs, przedstawiając podstawowe informacje o nim):
- Warsztaty gatunków dziennikarskich (prowadzący: Prof. Krzysztof Gurba) https://youtu.be/ZrO2Qs7aSDo
- Zastosowanie nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych do nauczania (prowadzący: Prof. Małgorzata Nodzyńska, dr Paweł Cieśla), https://youtu.be/zVDUIND4X-w
- Komunikacja i mediacja dydaktyczna (prowadzący: Prof. Małgorzata Nodzyńska, dr Paweł Cieśla) https://youtu.be/0GOu6ncb01U
- Literatura a nowe media (prowadząca: Prof. Anna Ślósarz) https://youtu.be/2F0W3LdyY1E
Kursy te pozwolą na rozwinięcie Państwa kompetencji, które przydadzą się nie tylko w dalszej pracy zawodowej, ale również w życiu prywatnym. Kursy też stanowią szansę dla Państwa na rozszerzenie Waszych wiadomości i umiejętności z przedmiotów nie będących Państwa podstawowym kierunkiem studiów.
Kursy są realizowane w formie zdalnej, asynchronicznej (pracujecie Państwo w wybranym przez Was czasie), na platformie Navoica.pl i współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój pn. „Chcieć to MOOC – Rozszerzenie oferty edukacyjnej UP w zakresie zdalnego kształcenia”.
Kursy zostaną uruchomione na początku maja. Gorąco zachęcamy do udziału w kursach i uczestnictwa w projekcie.
Aby wziąć udział w kursie wypełnione i podpisane dokumenty rekrutacyjne należy przesłać w formie zdjęcia lub skanu na adres: mooc@up.krakow.pl, w terminie do 30 czerwca 2021, a następnie złożyć oryginały dokumentów na Kancelarii Uczelni (przy wejściu głównym) lub wysłać pocztą na adres: Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków z dopiskiem „rekrutacja MOOC”.
Regulamin uczestnictwa i rekrutacji MOOC
Dokumenty rekrutacyjne (do pobrania):
wersja .doc | wersja.pdf |