Zapytania ofertowe
Aktualne zapytania ofertowe
Archiwum
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przygotowania i przeprowadzenia jednodniowej wizyty studyjnej z zakresu Warsztatów z druku 3D (8h, 1h dydaktyczna = 45 minut), skierowanej do studentów kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna (ETI), w ramach realizacji projektu „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr POWR.03.05.00-00-z221/17, zadanie nr 14 – „Realizacja Programu Rozwoju Kompetencji zawodowych na kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna”, poz. 175
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia zajęć w formie projektowej skierowanych do studentów kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna (studia stacjonarne I st., inżynierskie) w ramach realizacji projektu „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr POWR.03.05.00-00-z221/17, zadanie nr 14 – „Realizacja Programu Rozwoju Kompetencji zawodowych na kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna”, poz. 174
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej Przeprowadzenia w formie zdalnej warsztatów Technologie zwinne (20h, 1h dydaktyczna = 45 minut), skierowanych do studentów kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna (ETI), będących na III roku studiów inżynierskich (7 sem) w ramach realizacji projektu „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr POWR.03.05.00-00-z221/17, zadanie nr 14 – „Realizacja Programu Rozwoju Kompetencji zawodowych na kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna”, poz.172.
Unieważnienie zapytania ofertowego 3/ZO/Zad.12/2022
Unieważnienie zapytania ofertowego 3/ZO/Zad.12/2022
Zaproszenie do składania propozycji cenowej na ZAPYTANIE OFERTOWE 3/ZO/Zad.12/2022 na zakup pomocy dydaktyczno-badawczej – zestaw Fantomy Family Little QCPR w ramach projektu „Uczelnia najwyższej jakości- UP to The TOP” (Zad. 12 „Realizacja Programu Rozwoju Kompetencji zawodowych na kierunkach filologicznych/ Realizacja Programu Rozwoju Kompetencji zawodowych w obszarze Bezpieczeństwa”) realizowanego przez Uniwersytet Pedagogiczny im. Edukacji Narodowej w Krakowie w ramach III osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój 2014-2020
UWAGA! Zmiana terminu realizacji zamówienia!
W związku z zapytaniami i aktualną sytuacją na rynku zostaje wydłużony dopuszczalny termin realizacji zamówienia: do 70 dni od daty wybrania Wykonawcy.
3_ZO_Zad.12_2022_zapytanie ofertowe
Zaproszenie do składania propozycji cenowej na ZAPYTANIE OFERTOWE 2/ZO/Zad.12/2022 na zakup pomocy dydaktyczno-badawczej – fantom urazowy osoby dorosłej w ramach projektu „Uczelnia najwyższej jakości- UP to The TOP” (Zad. 12 „Realizacja Programu Rozwoju Kompetencji zawodowych na kierunkach filologicznych/ Realizacja Programu Rozwoju Kompetencji zawodowych w obszarze Bezpieczeństwa”) realizowanego przez Uniwersytet Pedagogiczny im. Edukacji Narodowej w Krakowie w ramach III osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój 2014-2020.
UWAGA! Zmiana terminu realizacji zamówienia!
W związku z zapytaniami i aktualną sytuacją na rynku zostaje wydłużony dopuszczalny termin realizacji zamówienia: do 70 dni od daty wybrania Wykonawcy.
2_ZO_Zad.12_2022_zapytanie ofertowe
Zaproszenie do składania propozycji cenowej na ZAPYTANIE OFERTOWE 1/ZO/Zad.12/2022 na zakup pomocy dydaktyczno-badawczej – fantom do resuscytacji krążeniowo-oddechowej osoby dorosłej z możliwością intubacji w ramach projektu „Uczelnia najwyższej jakości- UP to The TOP” (Zad. 12 „Realizacja Programu Rozwoju Kompetencji zawodowych na kierunkach filologicznych/ Realizacja Programu Rozwoju Kompetencji zawodowych w obszarze Bezpieczeństwa”) realizowanego przez Uniwersytet Pedagogiczny im. Edukacji Narodowej w Krakowie w ramach III osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój 2014-2020.
UWAGA! Zmiana terminu realizacji zamówienia!
W związku z zapytaniami i aktualną sytuacją na rynku zostaje wydłużony dopuszczalny termin realizacji zamówienia: do 70 dni od daty wybrania Wykonawcy.
1_ZO_Zad.12_2022_zapytanie ofertowe
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia zajęć w formie projektowej z zakresu:
Inżynieria materiałowa (20h; =45 min), Zagadnienia bezpieczeństwa w wybranych usługach i aplikacjach (20h; h=45 min), Inżynieria bezpieczeństwa (20h; h=45 min) skierowanych do studentów kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa (studia stacjonarne I st., inżynierskie) w ramach realizacji projektu „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr POWR.03.05.00-00-z221/17, zadanie nr 7 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa”
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przygotowania i przeprowadzenia w języku polskim w formie synchronicznych warsztatów edukacyjnych w formie synchronicznych zdalnych spotkań z zakresu Wykorzystania narzędzi programu Mathematica w projektach informatycznych, wraz materiałami dydaktycznymi w formie elektronicznej, dla max. 50 Studentów/Studentek Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (w podziale na grupy, max. liczebność grupy – 15 osób), w wymiarze 16 godzin dydaktycznych/grupa, łącznie max.: 80 godzin dydaktycznych w ramach projektu „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”, zad. nr 17 – „Realizacja Programu Rozwoju Kompetencji miękkich (Akademia Kreatywności) i informatycznych”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr POWR.03.05.00-00-z221/17
Zapytanie ofertowe_warsztaty z oprogramowania Mathematica
Ponowne zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia w formie hybrydowej zajęć z zakresu pierwszej pomocy (30h zajęć, dla 2 grup; h=45 min) skierowanych do studentów kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa (studia stacjonarne I st., inżynierskie) w ramach realizacji projektu „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, zadanie nr 7 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa”
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia w formie zdalnej zajęć z zakresu BHP (30h zajęć, dla 2 grup, łącznie 60h; h=45 min) skierowanych do studentów kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa (studia stacjonarne I st., inżynierskie) w ramach realizacji projektu „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, zadanie nr 7 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno- gospodarczych na kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa”
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia w formie hybrydowej zajęć z zakresu pierwszej pomocy (30h zajęć, dla 2 grup; h=45 min) skierowanych do studentów kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa (studia stacjonarne I st., inżynierskie) w ramach realizacji projektu „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, zadanie nr 7 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa”
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przygotowania i przeprowadzenia warsztatów praktycznych z zakresu samoobrony, wraz materiałami dydaktycznymi w formie elektronicznej, dla max. 12 Studentów/Studentek Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (1 grupa), w wymiarze 30 godzin dydaktycznych/grupa, w tym 15 godzin dydaktycznych w formie zdalnej i 15 godzin dydaktycznych w formie kontaktowej z zachowaniem reżimu sanitarnego w ramach projektu „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”, zad. nr 13 – „Realizacja Programu Rozwoju Kompetencji zawodowych na kierunku Praca socjalna”
Zapytanie ofertowe_warsztaty samoobrona
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia w formie stacjonarnej/zdalnej/hybrydowej zajęć: Warsztaty z Python w machine learning I, Warsztaty z Python w machine learning II, Warsztaty z projektowania w Solidworks oraz Warsztaty z Excel+VBA w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” w ramach zadania nr 7 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa”
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia pogłębionych konsultacji materiałów dydaktycznych do zajęć Obliczenia symboliczne z pakietem Maple na kierunku matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” w ramach zadania nr 9 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Matematyka”
Zapytanie ofertowe_konsultacje Maple
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej opracowania materiałów dydaktycznych do zajęć dotyczących obliczeń symbolicznych z pakietem Maple i przeprowadzenia zajęć w formie zdalnej z zakresu obliczeń symbolicznych z pakietem Maple w wymiarze 30h dydaktycznych dla 1 grupy studentów na kierunku matematyka (30 x 45 minut – łącznie 30h dydaktycznych) w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” w ramach zadania nr 9 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Matematyka”
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia w formie zdalnej zajęć Konsultacje dotyczące pracy licencjackiej w wymiarze 3h dydaktycznych dla każdego studenta na kierunku Matematyka (54 x 3 x 45 minut – łącznie 162h dydaktycznych) w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” w ramach zadania nr 9 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Matematyka”
Zapytanie ofertowe_konsultacje prac licencjackich
Formularz_oferty_konsultacje prac licencjackich
Ponowne zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia zajęć „Zagadnienia z projektowania gier” (3 godziny dydaktyczne) dla studentów na kierunku Architektura informacji w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” w ramach zadania nr 10 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Architektura informacji”
Zapytanie ofertowe_zagadnienia z projektowania gier
Formularz oferty_zagadnienia z projektowania gier
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przygotowania i przeprowadzenia w języku angielskim w formie zdalnej warsztatów z zakresu „Korespondencja biznesowa”, wraz materiałami dydaktycznymi w formie elektronicznej, dla max. 77 Studentów/Studentek Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (6 grup), w wymiarze 5 godzin dydaktycznych/grupa, łącznie: 30 godzin dydaktycznych w ramach projektu „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”, zad. nr 18 – „Realizacja Programu Rozwoju Kompetencji językowych”
Zapytanie ofertowe_korespondencja biznesowa
Formularz oferty_korespondencja biznesowa
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przygotowania i przeprowadzenia w języku angielskim w formie zdalnej warsztatów z zakresu „Język angielski dla potrzeb rynku pracy”, wraz materiałami dydaktycznymi w formie elektronicznej, dla max. 77 Studentów/Studentek Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (6 grup), w wymiarze 5 godzin dydaktycznych/grupa, łącznie: 30 godzin dydaktycznych w ramach projektu „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”, zad. nr 18 – „Realizacja Programu Rozwoju Kompetencji językowych”.
Zapytanie ofertowe_Język angielski dla potrzeb rynku pracy
Formularz oferty_Język angielski dla potrzeb rynku pracy
RODO_język angielski dla potrzeb rynku pracy
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia w formie zdalnej warsztatów Technologie zwinne (20h, 1h dydaktyczna = 45 minut), skierowanych do studentów kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna (ETI), będących na III roku studiów inżynierskich (7 sem.) oraz na I roku uzupełniających studiów magisterskich (3 sem), w ramach projektu „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”.
Zapytanie ofertowe_technologie zwinne
Formularz oferty_technologie zwinne
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia zajęć „Zagadnienia z projektowania gier” (3 godziny dydaktyczne) dla studentów na kierunku Architektura informacji w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” w ramach zadania nr 10 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Architektura informacji”
Zapytanie ofertowe_zagadnienia z projektowania gier
Formularz oferty_zagadnienia z projektowania gier
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przygotowania i przeprowadzenia w formie zdalnej: zadania praktycznego – warsztatów z zakresu przygotowania i prowadzenia zajęć zdalnych synchronicznych z uczniami polskimi przebywającymi za granicą (6 godzin lekcyjnych/grupę) wraz z materiałami dydaktycznymi w formie cyfrowej oraz przygotowania i przeprowadzenia zdalnej wizyty studyjnej gwarantującej zapoznanie się z pracą organizacji zajmującej się nauczaniem ww. uczniów w wymiarze 2 godzin lekcyjnych/ grupę wraz z warsztatami, podczas których zostanie dokonana prezentacja i wspólna analiza 3-4 autentycznych lekcji z uczniami polskimi przebywającymi zagranicą w wymiarze 4 godzin lekcyjnych/ grupę, dla 24 Studentów/Studentek Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (3 grupy), w ramach projektu „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”, zad. nr 11 – „Realizacja Programu Rozwoju Kompetencji zawodowych dla przyszłych nauczycieli”
Ponowne zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przygotowania i przeprowadzenia w języku polskim w formie synchronicznych warsztatów zdalnych z zakresu Wykorzystania narzędzi programu Mathematica w projektach informatycznych, wraz materiałami dydaktycznymi w formie elektronicznej, dla max. 47 Studentów/Studentek Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (6 grup), w wymiarze 16 godzin dydaktycznych/grupa, łącznie: 96 godzin dydaktycznych w ramach projektu „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”, zad. nr 17 – „Realizacja Programu Rozwoju Kompetencji miękkich (Akademia Kreatywności) i informatycznych”
https://przetargi.up.krakow.pl/zapytania.php
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia zajęć Oblicza architektury informacji – Etap 3 w wymiarze 4h ćwiczeń 1 grupa (4 godz. x 45 min.) oraz 10h warsztatów w 2 grupach (20 godz. x 45 min) łącznie 24h dla studentów na kierunku Architektura informacji w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” w ramach zadania nr 10 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Architektura informacji”
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przygotowania i realizacji zajęć dydaktycznych zdalnych w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości- UP to the TOP” w ramach zadania 8. „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Bezpieczeństwo państwa”
1. Python w kryptografii (25h; h = 45 minut) skierowanych do studentów kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa (studia stacjonarne I st., inżynierskie) realizujących specjalność Bezpieczeństwo Technologii Informacyjnych (BTI);
2. Excel w logistyce (25h; h = 45 minut) skierowanych do studentów kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa (studia stacjonarne I st., inżynierskie) realizujących specjalność Bezpieczeństwo Materiałowe i Technologii Materiałowych
w ramach realizacji projektu „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”, zadanie nr 7 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa”
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia w formie zdalnej zajęć:
1. Python w kryptografii (25h; h = 45 minut) skierowanych do studentów kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa (studia stacjonarne I st., inżynierskie) realizujących specjalność Bezpieczeństwo Technologii Informacyjnych (BTI);
2. Excel w logistyce (25h; h = 45 minut) skierowanych do studentów kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa (studia stacjonarne I st., inżynierskie) realizujących specjalność Bezpieczeństwo Materiałowe i Technologii Materiałowych
w ramach realizacji projektu „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”, zadanie nr 7 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa”
Zapytanie ofertowe_Python w krytpografii i Excel w logistyce
Formularz oferty Python w kryptografii
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przygotowania i przeprowadzenia w języku polskim w formie synchronicznych warsztatów zdalnych z zakresu Wykorzystania narzędzi programu Mathematica w projektach informatycznych, wraz materiałami dydaktycznymi w formie elektronicznej, dla max. 47 Studentów/Studentek Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (6 grup), w wymiarze 16 godzin dydaktycznych/grupa, łącznie: 96 godzin dydaktycznych w ramach projektu „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”, zad. nr 17 – „Realizacja Programu Rozwoju Kompetencji miękkich (Akademia Kreatywności) i informatycznych”
https://przetargi.up.krakow.pl/zapytania.php
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia zajęć „Skuteczne sposoby prezentacji własnych projektów w formie zdalnej lub stacjonarnej realizowanych w wymiarze 6h z 1 grupą oraz 5h z 2 grupami (łącznie 16h x 45 min) dla studentów na kierunku Architektura informacji w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” w ramach zadania nr 10 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Architektura informacji
Zapytanie_zajęcia_Skuteczne sposoby prezentacji własnych projektów
Formularz_oferty_zajęcia_Skuteczne sposoby prezentacji własnych projektów
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia zajęć „Oblicza architektury informacji” Etap 2 w formie zdalnej w wymiarze 4h ćwiczeń 1 grupa (4 godz. x 45 min.) oraz 10h warsztatów w 2 grupach (20 godz. x 45 min) dla studentów na kierunku Architektura informacji w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” w ramach zadania nr 10 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Architektura informacji
Zapytanie_zajęcia_Oblicza architektury informacji_oblicza_etap 2
Formularz oferty_zajęcia_Oblicza architektury informacji_oblicza_etap 2
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia zajęć „Strategie projektowania architektury informacji dla aplikacji mobilnych” w formie zdalnej realizowanych w wymiarze 15 godz. warsztatów w 2 grupach (łącznie 30 godz. x 45 min) dla studentów na kierunku Architektura informacji w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” w ramach zadania nr 10 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Architektura informacji”
Zapytanie_strategie projektowania architektury informacji dla aplikacji mobilnych
Formularz oferty_strategie projektowania architektury informacji dla aplikacji mobilnych
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia konsultacji scenariuszy gier decyzyjnych realizowanych na kierunku Bezpieczeństwo Państwa w ramach projektu: Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” zadanie nr 8 pt. „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Bezpieczeństwo państwa”
Zapytanie_konsultacje scenariuszy gier decyzyjnych
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia pogłębionych konsultacji materiałów dydaktycznych dla zajęć Interaktywne wizualizacje danych w języku Python na kierunku Matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” w ramach zadania nr 9 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Matematyka”
Zapytanie konsultacje materiałów dydaktycznych_python
Formularz_oferty_konsultacje materiałów dydaktycznych_python
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przygotowania i przeprowadzenia warsztatów zawodowo-artystycznych dla studentów studiów stacjonarnych I stopnia kierunków Sztuka i Media oraz Digital Design oraz studiów stacjonarnych II stopnia kierunku Art&Design Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (forma zdalna i/lub hybrydowa)
https://przetargi.up.krakow.pl/details.php?id=6153
Ponowne zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej opracowania materiałów dydaktycznych do zajęć dotyczących interaktywnych wizualizacji danych w języku Python i przeprowadzenia zajęć w formie zdalnej z zakresu interaktywnych wizualizacji danych w języku Python w wymiarze 30h dydaktycznych dla 1 grupy studentów na kierunku matematyka (30 x 45 minut – łącznie 30h dydaktycznych) w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” w ramach zadania nr 9 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Matematyka”
Zapytanie_materiały dydaktyczne_python
Formularz oferty_materiały dydaktyczne python
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej opracowania materiałów dydaktycznych do zajęć dotyczących interaktywnych wizualizacji danych w języku Python i przeprowadzenia zajęć w formie zdalnej z zakresu interaktywnych wizualizacji danych w języku Python w wymiarze 30h dydaktycznych dla 1 grupy studentów na kierunku matematyka (30 x 45 minut – łącznie 30h dydaktycznych) w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” w ramach zadania nr 9 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Matematyka”
Zapytanie_materiały dydaktyczne_python
Formularz oferty_materiały dydaktyczne_python
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia pogłębionych konsultacji materiałów dydaktycznych dla zajęć Wykorzystanie narzędzi informatycznych do wizualizacji problemów matematycznych na kierunku matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” w ramach zadania nr 9 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Matematyka”
Zapytanie konsultacje materiałów dydaktycznych_wizualizacja
Formularz_oferty_konsultacje materiałów dydaktycznych_wizualizacja
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej opracowania materiałów dydaktycznych do zajęć dotyczących wykorzystania narzędzi informatycznych do wizualizacji problemów matematycznych i przeprowadzenia zajęć w formie zdalnej z zakresu wykorzystania narzędzi informatycznych do wizualizacji problemów matematycznych w wymiarze 30h dydaktycznych dla 1 grupy studentów na kierunku matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” w ramach zadania nr 9 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Matematyka”
Zapytanie Wizualizacja problemów matematycznych
Formularz_oferty_wizualizacja problemów matematycznych
Ponowne zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia pogłębionych konsultacji materiałów dydaktycznych dla zajęć „Diagnostyka edukacyjna” na kierunku matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” w ramach zadania nr 9 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Matematyka”
Ponowne zapytanie konsultacje materiałów dydaktycznych_diagnostyka edukcyjna
Formularz_Oferty_konsultacje materiałów dydaktycznych_diagnostyka edukacyjna
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia pogłębionych konsultacji materiałów dydaktycznych dla zajęć „Diagnostyka edukacyjna” na kierunku matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” w ramach zadania nr 9 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Matematyka”
Zapytanie konsultacje materiałów dydaktycznych_diagnostyka edukacyjna
Formularz_oferty_konsultacje materiałów dydaktycznych_diagnostyka edukacyjna
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej opracowania materiałów dydaktycznych do zajęć „Diagnostyka edukacyjna” i przeprowadzenia zajęć w formie zdalnej z zakresu „Diagnostyka edukacyjna” wymiarze 30h dydaktycznych dla 3 grup studentów na kierunku matematyka (3 x 30 x 45 minut – łącznie 90 godzin dydaktycznych) w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” w ramach zadania nr 9 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Matematyka”
Zapytanie ofertowe diagnostyka edukacyjna
Formularz_oferty_diagnostyka edukacyjna
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia zajęć „Oblicza architektury informacji” realizowanych w 3 niezależnych etapach dla studentów na kierunku Architektura informacji w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” w ramach zadania nr 10 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Architektura informacji”
Zapytanie ofertowe_oblicza_architektury informacji
Formularz_oferty oblicza architektury informacji
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia zajęć w formie hybrydowej (stacjonarnie lub zdalnie) „Projektowanie propozycji wartości” (10 godzin w 2 grupach, łącznie 20h) dla studentów na kierunku Architektura informacji w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” w ramach zadania nr 10 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Architektura informacji”
Zapytanie_ofertowe_projektowanie propozycji wartości
Formularz_oferty projektowanie propozycji wartości
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia zajęć „Testowanie użyteczności systemów informacyjnych serwisów WWW” (15 godzin w 2 grupach, łącznie 30h) dla studentów na kierunku Architektura informacji w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” w ramach zadania nr 10 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Architektura informacji”
Zapytanie_ofertowe testowanie użyteczności systemów informacyjnych www
Formularz_oferty testowanie użyteczności systemów informacyjnych www
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia pogłębionych konsultacji materiałów dydaktycznych dla zajęć „Projektowanie lekcji zdalnej” na kierunku matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP” w ramach zadania nr 9 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społecznogospodarczych na kierunku Matematyka”
Zapytanie ofertowe_konsultacje projekt lekcji zdalnej
Formularz_oferty_konsultacje_projekt lekcji zdalnej
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej opracowania materiałów dydaktycznych do zajęć „Projektowanie lekcji zdalnej” i przeprowadzenia zajęć w formie zdalnej z zakresu „Projektowanie lekcji zdalnej” wymiarze 30h dydaktycznych dla 3 grup studentów na kierunku matematyka (3 x 30 x 45 minut – łącznie 90 godzin dydaktycznych) w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”, w ramach zadania nr 9 – „Dostosowanie i realizacja programu kształcenia do potrzeb społeczno-gospodarczych na kierunku Matematyka”
Zapytanie ofertowe_projekt lekcji zdalnej
Formularz_oferty_projekt lekcji zdalnej
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej dotyczącej organizacji wirtualnych Targów Pracy
ZAPYTANIE OFERTOWE – wirtualne targi pracy
FORMULARZ OFERTOWY-wirtualne targi pracy
RODO_klauzula informacyjna – F I R M Y – wirtualne targi pracy
Ponowne zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przygotowania i przeprowadzenia w języku angielskim w formie zdalnej warsztatów z zakresu „Korespondencja biznesowa”, wraz materiałami dydaktycznymi w formie elektronicznej, dla max. 72 Studentów/Studentek Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (6 grup), w wymiarze 5 godzin dydaktycznych/grupa, łącznie: 30 godzin dydaktycznych w ramach projektu „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”, zad. nr 18 – „Realizacja Programu Rozwoju Kompetencji językowych”
Zapytanie ofertowe_warsztaty_Korespondencja biznesowa_forma zdalna
FORMULARZ-OFERTY_warsztaty_Korespondencja biznesowa_forma zdalna
RODO_klauzula informacyjna – os. fizyczne
RODO_klauzula informacyjna – firmy
Ponowne zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przygotowania i przeprowadzenia w języku angielskim w formie zdalnej warsztatów z zakresu „Język angielski dla potrzeb rynku pracy”, wraz materiałami dydaktycznymi w formie elektronicznej, dla max. 72 Studentów/Studentek Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (6 grup), w wymiarze 5 godzin dydaktycznych/grupa, łącznie: 30 godzin dydaktycznych w ramach projektu „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”, zad. nr 18 – „Realizacja Programu Rozwoju Kompetencji językowych”
Zapytanie ofertowe_warsztaty_Język angielski dla potrzeb rynku pracy_forma zdalna
FORMULARZ-OFERTY_warsztaty_Język angielski dla potrzeb rynku pracy_forma zdalna
RODO_klauzula informacyjna – os. fizyczne
RODO_klauzula informacyjna – firmy
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przygotowania i przeprowadzenia certyfikowanego szkolenia w formie zdalnej z zakresu: Projektowanie inżynierskie w środowisku programu Solidworks dla grupy studentów II roku kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna (ETI), studia II st. uzupełniające magisterskie (SUM) Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie w ramach realizacji projektu „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”
Zaproszenie ofertowe_szkolenie – projektowanie w środowisku Solidworks_forma zdalna
Formularz oferty_szkolenie – projektowanie w środowisku Solidworks_forma zdalna
Wzór umowy_szkolenie – projektowanie w środowisku Solidworks_forma zdalna
– UNIEWAŻNIONO
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przygotowania i przeprowadzenia w języku angielskim w formie zdalnej warsztatów z zakresu „Korespondencja biznesowa”, wraz materiałami dydaktycznymi w formie elektronicznej, dla 72 Studentów/Studentek Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (6 grup), w wymiarze 5 godzin dydaktycznych/grupa, łącznie: 30 godzin dydaktycznych w ramach projektu „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”, zad. nr 18 – „Realizacja Programu Rozwoju Kompetencji językowych” – UNIEWAŻNIONO
Zapytanie ofertowe_warsztaty_Korespondencja biznesowa_forma zdalna
FORMULARZ-OFERTY_Korespondencja biznesowa_forma zdalna
RODO_klauzula informacyjna – os. fizyczne
RODO_klauzula informacyjna – firmy
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przygotowania i przeprowadzenia w języku angielskim w formie zdalnej warsztatów z zakresu „Język angielski dla potrzeb rynku pracy”, wraz materiałami dydaktycznymi w formie elektronicznej, dla 72 Studentów/Studentek Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (6 grup), w wymiarze 5 godzin dydaktycznych/grupa, łącznie: 30 godzin dydaktycznych w ramach projektu „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”, zad. nr 18 – „Realizacja Programu Rozwoju Kompetencji językowych” – UNIEWAŻNIONO
Zapytanie ofertowe_warsztaty_Język angielski dla potrzeb rynku pracy_forma zdalna
FORMULARZ-OFERTY_ Język angielski dla potrzeb rynku pracy_forma zdalna
RODO_klauzula informacyjna – os. fizyczne
RODO_klauzula informacyjna – firmy
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przygotowania i przeprowadzenia w formie zdalnej: warsztatów z zakresu nauczania synchronicznego (4 godziny lekcyjne) oraz zadania praktycznego w postaci przygotowania zajęć zdalnych możliwych do przeprowadzenia z uczniami polskimi przebywającymi za granicą (6 godzin lekcyjnych), wraz z materiałami dydaktycznymi w formie cyfrowej, dla 13 Studentów/Studentek Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Formularz oferty_warsztaty z zakresu nauczania synchronicznego oraz zadanie praktyczne_forma zdalna
RODO_klauzula informacyjna – os. fizyczne
RODO_klauzula informacyjna – firmy
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia w formie zdalnej warsztatów pt. Technologie zwinne (20h, 1h dydaktyczna = 45 minut), skierowanych do 12 studentów II roku kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna (ETI) uzupełniających studiów magisterskich (SUM) – przedłużenie terminu składania ofert.
Zapytanie ofertowe_warsztaty dot. technologii zwinnych_zajęcia zdalne -przedłużenie terminu składania ofert
Formularz_Oferty_warsztaty dot. technologii zwinnych_zajęcia zdalne
RODO
Program_kierunkowy_ETI_SUM
Karta_kursu_zdalna_ETI
Wzór umowy warsztaty dot. technologii zwinnych_zajęcia zdalne
Wzór umowy o powierzeniu_przetwarzania_danych osobowych
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia w formie zdalnej warsztatów pt. Technologie zwinne (20h, 1h dydaktyczna = 45 minut), skierowanych do 12 studentów II roku kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna (ETI) uzupełniających studiów magisterskich (SUM).”
Zapytanie ofertowe_warsztaty dot. technologii zwinnych_zajęcia zdalne
Formularz_Oferty_warsztaty dot. technologii zwinnych_zajęcia zdalne
RODO
Program_kierunkowy_ETI_SUM
Karta_kursu_zdalna_ETI
Wzór umowy warsztaty dot. technologii zwinnych_zajęcia zdalne
Wzór umowy o powierzeniu_przetwarzania_danych osobowych
Aktualizacja zaproszenia do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia warsztatów w zakresie tematycznym związanym z technologiami zwinnymi dla grupy 12 studentów II roku kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna (ETI) uzupełniających studiów magisterskich (SUM) w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”– UNIEWAŻNIONO
Szanowni Państwo,
z uwagi na ogłoszenie w dniu 11 marca 2020 r. Zarządzenia Rektora Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie odwołującego wszystkie zajęcia w Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie w okresie od 12 marca do dnia 14 kwietnia 2020 r., Zamawiający unieważnia zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczące przeprowadzenia warsztatów w zakresie tematycznym związanym z technologiami zwinnymi dla grupy 12 studentów II roku kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna ( ETI) uzupełniających studiów magisterskich ( SUM) w projekcie „ Uczelnia najwyższej jakości- UP to the TOP.”
Zapytanie ofertowe – warsztaty w zakresie tematycznym związanym z technologiami zwinnymi
Formularz oferty – warsztaty w zakresie tematycznym związanym z technologiami zwinnymi
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia warsztatów w zakresie tematycznym związanym z technologiami zwinnymi dla grupy 11 studentów II roku kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna (ETI) uzupełniających studiów magisterskich (SUM) w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”
Zapytanie ofertowe – warsztaty w zakresie tematycznym związanym z technologiami zwinnymi
Formularz oferty – warsztaty w zakresie tematycznym związanym z technologiami zwinnymi
Zaproszenie do składania ofert dotyczących zakupu materiałów na zajęcia z metody Montessori (wg załącznika) na kierunku matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”
Zapytanie ofertowe – zakup materiałów na zajęcia z metody Montessori_wg załącznika
Załącznik do zapytania ofertowego – zakup materiałów na zajęcia z metody_Montessori
Formularz oferty – zakup materiałów na zajęcia z metody Montessori
Ponowne zaproszenie do składania ofert dotyczących przeprowadzenia pogłębionych konsultacji materiałów dydaktycznych do zajęć „Hurtownie danych i nierelacyjne bazy danych” na kierunku matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”
Zaproszenie do składania ofert dotyczących przeprowadzenia warsztatów podczas dwudniowej wizyty studyjnej studentów Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, kierunków Sztuka i Media oraz Art&Design, w profesjonalnym laboratorium fotograficznym, w ramach projektu „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”
Zaproszenie do składania ofert dotyczących przeprowadzenia pogłębionych konsultacji materiałów dydaktycznych do zajęć „Hurtownie danych i nierelacyjne bazy danych” na kierunku matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”
Ponowne zaproszenie do składania ofert dotyczących przeprowadzenia pogłębionych konsultacji materiałów dydaktycznych do zajęć „Metoda Montessori w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi” na kierunku matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”
Zapytanie ofertowe – pogłębione konsultacje materiałów dydaktycznych dla zajęć „Metoda Montessori w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”
Formularz oferty – pogłębione konsultacje materiałów dydaktycznych dla zajęć „Metoda Montessori w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”
RODO
Ponowne zaproszenie do składania ofert dotyczących przeprowadzenia pogłębionych konsultacji materiałów dydaktycznych do zajęć: Hurtownie danych i nierelacyjne bazy danych oraz Uczenie maszynowe na kierunku matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”
Ponowne zapytanie ofertowe – pogłębione konsultacje materiałów dydaktycznych: Hurtownie danych i nierelacyjne bazy danych oraz Uczenie maszynowe
Formularz oferty – pogłębione konsultacje materiałów dydaktycznych: Hurtownie danych i nierelacyjne bazy danych oraz Uczenie maszynowe
RODO
Ponowne zaproszenie do składania ofert dotyczących opracowania materiałów dydaktycznych do zajęć „Metoda Montessori w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi” i przeprowadzenia zajęć „Metoda Montessori w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi” na kierunku matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”
Zaproszenie do składania ofert dotyczących przeprowadzenia pogłębionych konsultacji materiałów dydaktycznych do zajęć „Metoda Montessori w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi” na kierunku matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”
Zaproszenie do składania ofert dotyczących opracowania materiałów dydaktycznych do zajęć „Metoda Montessori w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi” i przeprowadzenia zajęć „Metoda Montessori w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi” na kierunku matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”
Ponowne zaproszenie do składania ofert dotyczących przeprowadzenia pogłębionych konsultacji materiałów dydaktycznych do zajęć: Hurtownie danych i nierelacyjne bazy danych, Uczenie maszynowe, Angielska terminologia matematyczna oraz Indywidualizacja procesu nauczania matematyki – praca z uczniem z trudnościami w uczeniu się na kierunku matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”
FORMULARZ OFERTY – pogłębione konsultacje materiałów dydaktycznych
Zaproszenie do składania ofert dotyczących przeprowadzenia pogłębionych konsultacji materiałów dydaktycznych do zajęć: Hurtownie danych i nierelacyjne bazy danych, Uczenie maszynowe, Angielska terminologia matematyczna oraz Indywidualizacja procesu nauczania matematyki – praca z uczniem z trudnościami w uczeniu się na kierunku matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”
FORMULARZ OFERTY pogłębione konsultacje materiałów dydaktycznych
Zaproszenie do składania ofert dotyczących przeprowadzenia pogłębionych konsultacji materiałów dydaktycznych dla zajęć „Systemy udostępniania danych publicznych i międzynarodowych oraz ich analizy” na kierunku matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”
Zaproszenie do składania ofert dotyczących przeprowadzenia konsultacji w charakterze eksperta merytorycznego z ramienia pracodawcy z zakresu kształcenia matematycznego, konsultującego realizację Praktycznych Studenckich Projektów Zespołowych w projekcie „Kompetencje na Start UP”
Zaproszenie do składania ofert dotyczących opracowania materiałów dydaktycznych do zajęć „Systemy udostępniania danych publicznych i międzynarodowych oraz ich analizy” i przeprowadzenia zajęć „Systemy udostępniania danych publicznych i międzynarodowych oraz ich analizy”
ZAPYTANIE Systemy udostępniania danych publicznych i międzynarodowych oraz ich analizy
FORMULARZ OFERTY Systemy udostępniania danych publicznych i międzynarodowych oraz ich analizy
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia wykładu i konsultacji w charakterze eksperta z zakresu zagadnień związanych z edukacją matematyczną w projekcie „Kompetencje na Start UP”
Zaproszenie do składania ofert – wykłady i konsultacje eksperta
Ponowne zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia pogłębionych konsultacji materiałów dydaktycznych do zajęć: „Programowanie w języku Python”, „Programowanie w języku R” oraz „Statystyka opisowa w Excelu i pakiecie Statistica” na kierunku matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”
Ponowne zaproszenie do składania ofert na przeprowadzenie pogłębionych konsultacji materiałów dydaktycznych dla zajęć „Zaawansowane narzędzia arkusza kalkulacyjnego Excel” na kierunku matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”
Ponowne zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia pogłębionych konsultacji materiałów dydaktycznych do zajęć: „Programowanie w języku Python”, „Programowanie w języku R” oraz „Statystyka opisowa w Excelu i pakiecie Statistica” na kierunku matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”
Ponowne zaproszenie do składania ofert na przeprowadzenie pogłębionych konsultacji materiałów dydaktycznych dla zajęć „Zaawansowane narzędzia arkusza kalkulacyjnego Excel” na kierunku matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”
FORMULARZ OFERTY konsultacje materiałów dydaktycznych Zaawansowane narzędzia arkusza kalkulacyjnego Excel
Zaproszenie do składania propozycji cenowej dotyczącej przeprowadzenia pogłębionych konsultacji materiałów dydaktycznych do zajęć: „Programowanie w języku Python”, „Programowanie w języku R” oraz „Statystyka opisowa w Excelu i pakiecie Statistica” na kierunku matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”
Zaproszenie do składania ofert na przeprowadzenie pogłębionych konsultacji materiałów dydaktycznych dla zajęć „Zaawansowane narzędzia arkusza kalkulacyjnego Excel” na kierunku matematyka w projekcie „Uczelnia najwyższej jakości – UP to the TOP”
Notatka z badania rynku i wyboru oferty dla usługi obejmującej moderowanie indywidualnych konsultacji w woj. małopolskim w ramach projektu „Mentoring NEETs. Innowacyjna forma doradztwa wspierająca aktywizację edukacyjną i zawodową młodzieży NEET
Notatka z badania rynku i wyboru oferty dla usługi obejmującej wynajem i obsługę sali CATI na testowanie produktów projektu w woj. małopolskim w ramach projektu „Mentoring NEETs. Innowacyjna forma doradztwa wspierająca aktywizację edukacyjną i zawodową młodzieży NEET
Notatka z badania rynku i wyboru oferty dla usługi obejmującej sporządzenie transkrypcji indywidualnych konsultacji w woj. małopolskim w ramach projektu „Mentoring NEETs. Innowacyjna forma doradztwa wspierająca aktywizację edukacyjną i zawodową młodzieży NEET
Zaproszenie do składania propozycji cenowej do projektu „Uczelnia najwyższej jakości- UP To The TOP” na przeprowadzenie pogłębionych konsultacji materiałów dydaktycznych dla zajęć „Zastosowanie interaktywnych systemów prezentacji multimedialnych w procesie nauczania matematyki” na kierunku Matematyka
Zapytanie_ofertowe_przeprowadzenie pogłębionych konsultacji materiałów dydaktycznych
FORMULARZ OFERTY przeprowadzenie pogłębionych konsultacji materiałów dydaktycznych
Zaproszenie do składania propozycji cenowej do projektu „Uczelnia najwyższej jakości- UP To The TOP” na opracowanie materiałów dydaktycznych i przeprowadzenie zajęć „Zastosowanie interaktywnych systemów prezentacji multimedialnych w procesie nauczania matematyki”
Zapytanie_ofertowe_materiałów dydaktyczne do zajęć i prowadzenie zajęć
FORMULARZ OFERTY materiały dydaktyczne do zajęć i prowadzenie zajęć
Zaproszenie do składania propozycji cenowej do projektu „Uczelnia najwyższej jakości- UP To The TOP” na przeprowadzenie zajęć z modułu DEMYSTYFICATION
Zapytanie ofertowe Demystification
Zaproszenie do składania propozycji cenowej do projektu „Mentoring NEETs. Innowacyjna forma doradztwa wspierająca aktywizację edukacyjną i zawodową młodzieży NEET, na wycenę usługi obejmującej moderowanie indywidualnych konsultacji w woj. małopolskim
Zaproszenie do składania propozycji cenowej do projektu „Mentoring NEETs. Innowacyjna forma doradztwa wspierająca aktywizację edukacyjną i zawodową młodzieży NEET, na wycenę usługi obejmującej sporządzenie transkrypcji indywidualnych konsultacji w woj. małopolskim
Zaproszenie do składania propozycji cenowej do projektu „Mentoring NEETs. Innowacyjna forma doradztwa wspierająca aktywizację edukacyjną i zawodową młodzieży NEET”, na wycenę usługi obejmującej wynajem i obsługę sali CATI na testowanie produktów projektu w woj. małopolskim
Zaproszenie do składania propozycji cenowej do projektu „Uczelnia najwyższej jakości- UP To The TOP” na przeprowadzenie zajęć z modułu DEMYSTYFICATION
Zaproszenie do składania propozycji cenowej do projektu „Uczelnia najwyższej jakości- UP To The TOP” dotyczącej opracowania opinii eksperckich planu i programu kształcenia na kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa (studia praktyczne inżynierskie I st.)
Zaproszenie do składania propozycji cenowej do projektu „Uczelnia najwyższej jakości- UP To The TOP” na przeprowadzenie zajęć z modułu DEMYSTYFICATION
Zapytanie ofertowe Demystification
Zaproszenie do składania propozycji cenowej do projektu „Uczelnia najwyższej jakości- UP To The TOP” – przeprowadzenia konsultacji eksperckich programu i planu kształcenia na kierunku MATEMATYKA dla specjalności ANALIZA DANYCH.
Zapytanie_ofertowe_analiza programu studiów Matematyka_Analiza danych
FORMULARZ OFERTY zapytanie ofertowe_Matematyka Analiza danych
Zaproszenie do składania propozycji cenowej do projektu „Uczelnia najwyższej jakości- UP To The TOP” – przeprowadzenia konsultacji eksperckich programu i planu kształcenia na kierunku MATEMATYKA dla specjalności NAUCZYCIELSKICH.
Zapytanie_ofertowe_analiza programów studiów Matematyka – Nauczyciel
FORMULARZ OFERTY zapytanie ofertowe ZPU 2019_MatematykaNauczyciel
Zaproszenie do składania propozycji cenowej do projektu „Uczelnia najwyższej jakości- UP To The TOP” – przeprowadzenia konsultacji na potrzeby przygotowania scenariuszy zajęć na kierunku Bezpieczeństwo państwa dla modułu DEMYSTYFIKATION – wydłużenie terminu składania propozycji cenowych
Zaproszenie do składania propozycji cenowej do projektu „Uczelnia najwyższej jakości- UP To The TOP” – przygotowanie scenariusza zajęć na kierunku Bezpieczeństwo państwa dla modułu DEMYSTYFIKATION – wydłużenie terminu składania propozycji cenowych
Zaproszenie do składania propozycji cenowych – przeprowadzenie warsztatów podczas 2 wizyt studyjnych studentów informatyki w firmach informatycznych (inżynierskiej lub programistycznej)
Zaproszenie do składania propozycji cenowej do projektu „Kompetencje na Start UP” – konsultacja eksperta merytorycznego ze strony pracodawcy Praktycznych Studenckich Projektów Zespołowych. Kierunek studiów: MATEMATYKA.
Zaproszenie do składania ofert w zakresie zapewnienia noclegów wraz z całodniowym wyżywieniem, serwisu kawowego oraz sal dydaktycznych dla uczestników w ramach projektu „Poznawaj świat zdrowo – Zdrowy styl życia ucznia warunkiem efektywności w nauce i wzrostu kompetencji
Zaproszenie do składania propozycji cenowej do projektu „Zaproszenie do składania propozycji cenowej do projektu „UProgu Kariery” – na przygotowanie i dostawę wyżywienia zwanego dalej „usługą cateringową” dla studentów Uniwersytetu Pedagogicznego, uczestników 33 szkoleń w celu realizacji części szkoleniowej projektu
Zaproszenie do składania propozycji cenowej do projektu „Kompetencje na Start UP” – przeprowadzenie wykładu i konsultacji w charakterze eksperta z zakresu zagadnień związanych z edukacją matematyczną dla studentów kierunku MATEMATYKA
Zaproszenie do składania propozycji cenowej do projektu „Kompetencje na Start UP” – przeprowadzenie wykładu i konsultacji w charakterze eksperta z zakresu zagadnień związanych z edukacją matematyczną dla studentów kierunku MATEMATYKA
Zaproszenie do składania propozycji cenowych – przeprowadzenie warsztatów podczas 2 wizyt studyjnych studentów informatyki w firmach informatycznych (inżynierskiej lub programistycznej)
Zaproszenie do składania propozycji cenowych – konsultacje projektów studentów kierunku MATEMATYKA
Zaproszenie do składania propozycji cenowych – konsultacje projektów studentów kierunku INFORMATYKA
Zaproszenie do składania propozycji cenowej do projektu „Podniesienie kompetencji dydaktycznych pracowników Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej” – coaching
Z uwagi na zmianę harmonogramu szkoleń Zamawiający unieważnia prowadzoną procedurę rozeznania rynku.
Zaproszenie do składania propozycji cenowej do projektu „Badania dotyczące budowy innowacyjnej platformy zgodnej z najnowszymi światowymi trendami, umożliwiającej tworzenie usług w modelu „Shopping Assistant” – bony zakupowe
Zaproszenie do składania propozycji cenowej
Zaproszenie do składania propozycji cenowej do projektu „Badania dotyczące budowy innowacyjnej platformy zgodnej z najnowszymi światowymi trendami, umożliwiającej tworzenie usług w modelu „Shopping Assistant”
Zaproszenie do składania propozycji cenowej